پنجشنبه ۰۹ آذر ۰۲ | ۲۱:۲۹ ۲۹ بازديد
اگر در عملکرد کلید گریز از مرکز جاروبرقی اختلالی ایجاد شده باشد، با داغ شدن موتور جاروبرقی مواجه خواهید شد. کارایی جاروبرقی به صورتی است که پس از روشن کردن دستگاه، سیم پیچ کمکی جهت راه اندازی سیم وارد مدار شده و موجب راه اندازی مدار می شود. در صورت معیوب شدن این قطعه، سیم پیچ اصلی و کمکی در مدار قرار گرفته و موجب صرف انرژی زیاد درون دستگاه می شود. بنابراین بهتر است برای رفع این مشکل و تعمیر جاروبرقی بوش با نمایندگی مجاز در تماس باشید.
تمیز کردن اطراف اسپرسوساز چه اهمیتی دارد؟